Beautiful Dream
O W N E R



Nur Dayana. 15 years old. 30/06/99 "forgive people not because they deserve forgiveness but you deserve peace"



Entries About Linkies Stuff


CHIT CHAT


M A S T E R M I N D

Template/Header: Beautiful Monster
Basecodes 1: Ainabillah Shafie
Basecodes 2: Nurul AtiQah
Others:   

KECEWA....


Assalammualaikum.... huwaaaaaa. Rasa macam nak menangis, meraung-raung dekat sini. Sebab apa? Bukak mata korang besar besar, tengok apa tajuk kat atas tu. SEE ? Betapa kuciwanya hati aku. isk isk. Tak la. Bukan sebab putus cinta. Muka aku ni ada ke orang nak? Abang aku kata muka aku macam jantan. Diulang sekali lagi, JANTAN. Kuwang hajo betul. Okay, stop. Bukan benda ni yang aku nak bagitau. Aku sebenarnya tak terpilih wakil sekolah dalam netball. Uwaaaaaa. sodih betul laaa. Okay, rasa rasa kalau dah geram sangat tu, meh tumbuk muka aku. Yela . Ingatkan apa la tadi. Tajuk kemain lagi. sekali pasal ni je. Masalahnya bukan JE tau. Dari tahun lepas aku tunggu nak masuk pertandingan ni. Last last tak dapat masuk. SEBAB ? Sebabnya, tadi aku tak datang latihan. Then bila aku tak datang tu, akak tu terus buat selection. Eayai. Aku tak datang pun sebab my mom tak kasi. Dia kata takde surat daripada pihak sekolah. So, NO. Tak boleh pergi.

Okay, then masa aku tengah syok syok buat air liur basi, dengar ada mesej masuk. Tingg. Okay, tipu je. Aku mana ada dengar pun. Aku kalau dah tidur, tidur mati okay. Aku sedar pukul 8.30. Check phone tengok ada mesej dari kawan aku. Dia send pukul 8.08 pagi.

" Dayana, kau pergi tak training ? Aku dengan Harissa dah sampai ni. "

"Tak. Mak aku tak kasi. Dia kata takde surat daripada sekolah. Aku pun tak sihat ni. Transport pun takde."


Tu, mesej tu, dia tak balas balik pun. Then, aku hantar lagi sekali pukul 10 lebih nak dekat pukul 11 camtu.

"Weh. akak tu dah pilih pemain ke? Izzati datang tak?"

"Kitorang tengah rehat ni. Pasni, Aku dengan Harissa nak pergi Term. Akak tu nak pilih pemain pengganti pulak lepas rehat karang. Izzati tak datang."

Lepastu, Masa aku nak balas meseg aku, tetiba failed to send meseg. Aku check kredit tengok dah tamat tempoh. Ada RM11 lagi okayy. Aku pun apa lagi, sakit hati la kan. Sepatutnya, Malam ni pukul 12 tengahmalam kang baru tamat tempoh. Aku taktau apehal maxis sakit hati sangat dengan aku.

Then, bila akak tu nak pilih pemain pengganti, dah sah sah la dia dah pilih pemain yang betul ye tak? Tak pe la, bukan rezeki aku. Takpe, Kadet Polis ada. Aku wajib masuk pertandingan kawad. Form 2,3,4 wajib masuk. Okay la, mata pun dah kelat kelat menahan ngantuk. Korang takyah percaya sangat la kan. Aku mana ada tidur AWAL camni. Selalunya aku akan tidur pukul 11 ke atas. Even hari sekolah sekali pun. Ni aku nak on twitter, atau baca novel. KBAI.

NOTE : Pada sesiapa yang tak tahu apa tu TERM, tu ada terma dan syarat. okay, aku tipu je. Nak lempang pun tak kesah. TERM tu terminal la.